Van het bestuur PDF Afdrukken E-mail

Van het bestuur,

Nagenietend van een mooie lange warme zomer zijn we weer druk bezig met het plannen van verschillende activiteiten voor het najaar en de winter.

Helaas zijn er ook activiteiten gestopt. Er zijn geen aerobic lessen meer. Carla Klein Goldewijk heeft ruim 20 jaar de lessen voor ons verzorgd en ook nadat zij verhuisd was heeft zij dit nog lange tijd volgehouden, waarvoor onze dank! We zijn via het sport-bedrijf op zoek naar een nieuwe instructeur en in overleg met hen willen we nog verschillende andere sportieve activiteiten organiseren.

De teken– en schildercursus hebben elders onderdak gevonden en gaan op eigen houtje verder.

Om activiteiten te kunnen organiseren zijn we afhankelijk van verschillende factoren. Allereerst de vrijwilligers die al jarenlang hun vrije tijd beschikbaar stellen om voor u leuke dingen op touw te zetten.

Naast de ideeën en de beschikbare ruimte hebben we de website en onze nieuwsbrief om u op de hoogte te brengen van onze activiteiten en is er natuurlijk ook geld nodig. Van de gemeente ontvangen wij ieder jaar wat subsidie, maar om leuke dingen te plannen zijn we ook afhankelijk van de contributie van onze leden. Voor slechts 15 per gezin per jaar bent u al lid van onze wijkvereniging en stelt u ons in de gelegenheid om voor de wijkbewoners, van jong tot oud, activiteiten te organiseren.

Word lid en ontmoet uw mede wijkbewoners door onze activiteiten te bezoeken.

Namens het bestuur,

Ingrid Tjepkema

Impressie

nova_cura.jpg