Spreekuur wijkbeheer

Iedere dinsdag van 9.00-9.30 uur zal wijkbeheer iedere week in de ruimte van de wijkvereniging aanwezig zijn.

U kunt hier terecht voor vragen die betrekking hebben op groen, onderhoud etc. in de wijk.

Teken en schildercursus

De teken en schildercursus is een cursus die al weer enkele jaren succesvol verloopt. Het haalt veel creativiteit in iedereen naar boven. Gelukkig hebben we voor deze groep ook een geschikte locatie weten te vinden; in activiteitencentrum het Kompas van de Noorderbrug (Zool 60 – tegenover het bruggetje tussen de Twee Gebroeders en de Meer)

Wil je in het najaar ook mee doen met deze cursus? Geef je dan nu op!

De cursus gaat alleen door bij minimale deelname van 9 personen en wordt gegeven op woensdagavond.

De kosten voor deze cursus zijn €65 (als je niet lid bent betaal je €80) voor 10 lessen. De cursus wordt gegeven door een vakdocente en het belangrijkste doel van de cursus is het stimuleren van je eigen creativiteit.

Van het bestuur

Van het bestuur,

Terwijl de lente zich nu echt lijkt aan te kondigen is er in april weer een nieuwsbrief verschenen van wijkvereniging de Wettertoer.

De kinderen van onze toneelgroep zijn weer druk bezig om alle teksten en bijpassende dansjes uit hun hoofd te leren om op 9 juni een mooie voorstelling te geven.

Ook wordt er achter de schermen al weer druk nagedacht over activiteiten tijdens onze jaarlijkse Kinderspul week. De organisatie van Kinderspul valt officieel niet onder de noemer van de wijkvereniging, maar wordt al van oudsher georganiseerd door mensen die ook nauw betrokken zijn met onze wijkvereniging. Een voorlopig programma vindt u op de achterzijde van onze nieuwsbrief.

Namens het bestuur,
Ingrid Tjepkema

Impressie

de_frisia.jpg