Voorwaarden cursussen en activiteiten:

1. Opgave van cursussen kan via de mail of telefonisch bij Ans Jansen (zie voor info de contactpagina).
  2. Het cursusgeld dient u de eerste les volledig te betalen.
  3. Bij doorgaan van de cursussen, waarvan datum en tijd vermeld zijn ontvangt U geen bericht.
  4. U dient zich iedere keer weer opnieuw op te geven voor de cursussen, ook voor de vervolgcursussen.
  5. De cursussen wordt zodanig opgezet, dat ze net kostendekkend zijn. Daarom geldt de volgende clausule: Opgave voor een cursus, waarvan de datum en kosten bekend zijn, verplicht U tot deelname c.q. betaling van het cursusgeld.
  6. Van bovengenoemde regel kan alleen worden afgeweken, indien de cursuscommissie niet tijdig een vervangster heeft.
  7. Voor al onze cursussen geldt dat leden van wijkvereniging de Wettertoer voorrang van deelname hebben, daarna wijkbewoners en als er plaats is, is een ieder ander welkom.

Programma 2024

Woensdagavonden:

Volleybal 20:30 - 22:00

Donderdagavonden:

Jeugd Dans: 18:00 - 19:00

Volwassenen Beweeg fit op muziek: 19:30 - 20:30

Zaterdagochtenden:

Toneel 9:30 - 11:45

Dans de Wettertoer jeugd

Elke donderdag van 18:00 t/m 19:00 is er een dansles in sporthal de Waring.

Ben jij tussen de 8 en 12 jaar en wil jij meedoen, of eens een lesje uitproberen?

Kom dan vooral eens langs voor een proeflesje. Instructeur: Cissy.

Je kan je opgeven via Ans, je kan haar bellen of appen op 06-23391842 of mailen op ansjansen10@gmail.com

Elk half jaar, voor de zomervakantie, geven we een kleine voorstelling. Dan kunnen de papa's en mama's kijken hoe leuk de dansjes zijn. Voor deze leuke energieke lessen is geen ervaring vereist, wel de zin om te dansen!

Dus kom langs en doe met ons mee! Bekijk de video hieronder die Nina heeft gemaakt voor inspiratie! Tot gauw bij de danslessen!

Toneel 'Eens was er..'

"Eens was er...." een toneelvereniging van wijkvereniging de Wettertoer.

Wij oefenen elke zaterdag van 9:30 - 11:45 in ' Het Anker'

Op dit moment zijn we aan het oefenen voor een nieuw toneelstuk en nemen wij geen nieuwe leden aan.

Vanaf Januari 2025 starten we met een nieuw toneelstuk.

Wil je op de hoogte gehouden worden over het nieuwe seizoen?

Stuur dan een email naar: Cissycjjansen@gmail.com

Beweeg fit op muziek de Wettertoer

Wil je lekker dansen en bewegen op muziek? Kom dan mee doen met deze nieuwe lessen bij onze wijkvereniging.

Elke donderdagavond van 19:30 - 20:30 is er beweeg fit op muziek te volgen in sporthal de Waring. De lessen zijn geschikt voor iedereen vanaf 18 jaar. Deze lessen zijn er op gebaseerd om op muziek te bewegen en dansen. Je hoeft geen goede danser te zijn om aan deze lessen mee te willen doen. De muziek is leuk, afwisselend en divers. Lekker bewegen en plezier staan voorop in deze les. Makkelijk toegankelijk en je kan altijd instappen, en mis je een keertje een les, dan kun je zo weer meekomen met de volgende. Instructeur: Everdina.

Het is de bedoeling dat iedereen mee kan doen en veel plezier met bewegen op muziek beleeft.

Je betaalt per serie lessen die gegeven worden. Voor meer informatie kun je bij Ans terecht.

Volleybal

Volleybal is op woensdagavonden in sporthal de Waring, vanaf 20:30 - 22:00.

Meedoen? neem dan contact met ons op, zie voor contact gegevens hieronder:

Wandelgroepen

Sportbedrijf Smallingerland

Maandagavond 19:30-20:30 (hoog tempo).
Verzamelen bij betoncontainer Jumbo, Stationsweg 164.

Donderdagochtend 10:00-11:00 (hoog tempo).
Verzamelen bij Leger des Heils (Stationsweg 112)